20 August 2007

در شناساندن فتیش به دیگران فعال باشیم اگر میخواهیم این رابطه را در ایران تجربه کنیم
___________________________________________
درصد کسانی که با این رابطه در کشور ما اشنا باشن بسیار کمه وما باید سعی کنیم این رابطه رو معرفی کنیم
ممکنه بسیاری, حس یا علاقه به نوعی از فتیش داشته باشن و ندونن این حس یا علاقه یه رابطه تعریف شده در سطح جهانیه
شاید براتون پیش اومده باشه تو چت رومها وقتی دنبال میسترس می گردین بعضیا پی ام بدن میسترس چیه؟اسلاو چیه؟
یا ازتون کسی سوال کنه یا بخواین این رابطه رو به کسی معرفی کنین و حوصله نداشته باشین توضیح بدین یا نمی دونین چطوری باید بگین
در این وبلاگ قسمتی درست شده به نام میسترس و اسلاو چیست ؟که فعلا این قسمت از فتیش را توضیح میده و این مشکلو برای کسانی که میخوان میسترس و اسلاو را به کسی معرفی کنن حل میکنه_و با کمک وبلاگ های دیگه این رابطه رو به شکل مختصر ومفید توضیح داده

3 comments:

Anonymous said...

سعيد هستم . متولد 67 از تهران . فقط دختر و فقط از تهران اس ام اس بده يا زنگ بزنه 09361529340

switch man said...

موبایل : 09361529340
ایمیل : pexine@gmail.com
نيما ، متولد 67 از تهران هستم . اخلاق ؛ رفتار و ظاهرم خوبه . آروم ، منطقی ، درون گرا ، اهل علم و فکر هستم . اصلا آدم خفن و خلاف و عجيب و غريبي نيستم . تحصيلكرده هستم و شرکت مهندسی دارم .
سال ها است كه به رابطه ارباب و برده علاقه دارم و كاملا با تجربه هستم . هم به ارباب بودن علاقه دارم و هم به برده بودن ؛ ولي ارباب بودن رو بیشتر دوست دارم . چندین مجموعه و گالري بسيار كامل و كمياب از وسايل ، تجهیزات و لوازم ؛ به همراه یک شکنجه گاه شخصی بسیار مجهز و اختصاصی در تهران دارم . برای دوستی حضوري ؛ به دنبال دختری از تهران یا اطراف تهران هستم که بتونیم در حین دوستی ، با هم رابطه ارباب و برده هم داشته باشیم . ظاهر بين نيستم ، ولی داشتن اخلاق خوب برام مهمه .
ایمیل : pexine@gmail.com
موبایل : 09361529340

کلید واژه ها : بی دی اس ام,بیدیاماس,بیدی اس ام,ارباب و برده,مستر و اسلیو,ارباب,برده,مستر,اسلیو,رابطه ارباب و برده,میسترس,میسترس و اسلیو,پیدا کردن ارباب,پیدا کردن برده,پیدا کردن میسترس,باندیج,بوندیج,دیسیپلین,سادیسم,مازوخیسم,سادیسم و مازوخیسم,ارباب می خوام,برده می خوام,برده و ارباب,

Unknown said...

لیمیتم اینه ک از پشت نمیدم.دخترا و میس های واقعی اردبیلی پیام بدن۹۳۹۱۶۸۲۴۴۷ تنهامتین۲۴ساله مهندسم مازوخیسم و عاشق بردگی